A webáruház cookie-kat használ annak érdekében, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújtsa. A weboldalunkon való tovább böngészéssel elfogadod a cookie-k használatát. Elfogadom
Termékek Menü
0

Gyakran ismételt kérdések

1. Mit jelent, ha egy termék előrendelhető?

Ha egy termék raktár állapotánál az előrendelhető feliratot látod, azt jelenti, hogy a termék jelenleg nincs készleten, így előfordulhat, hogy pár napot vagy hetet kell várnod, míg beszerezzük és elküldjük hozzád.

2. Kapok-e értesítést a rendelésem állapotáról?

A rendelésed állapotáról folyamatosan emailen keresztül tájékoztatunk, ezért is fontos, hogy valós email címet adj meg rendelés leadásakor. 

3. Rendelkezek kuponkóddal. Hogyan tudom beváltani? 

A kuponkódot vásárlás során a kosárnál adhatot meg, a kupon beváltása címszó alatti kijelölt helyre beírva. 

4. Mikor nincs felszámolva szállítási díj? 

Amennyiben 12.000 Ft feletti értékben rendelsz, vagy a személyes átvételi módot választod nem számolunk fel szállítási költséget. 

5. Hol tudom személyesen átvenni a terméket?

Csomagod személyesen budapesti szaküzletünkben vagy debreceni irodánkban veheted át. 

banner
Kövess minket!