A webáruház cookie-kat használ annak érdekében, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújtsa. A weboldalunkon való tovább böngészéssel elfogadod a cookie-k használatát.
Ingyenes kiszállítás
Ingyenes kiszállítás
25 000 Ft feletti rendelés esetén
Azonnali átvétel
Azonnali átvétel
Azonnali átvételi lehetőség szaküzleteinkben
Biztonságos fizetés
Biztonságos fizetés
Többféle fizetési lehetőség
Jungle Speed Kids társasjáték, angol nyelvű
5.990 Ft
Menny.:db

Jungle Speed Kids társasjáték, angol nyelvű

5.990 Ft
Menny.:db
Cikkszám: ASMJSKI01EN
Várható szállítás: 2025. május 23.
Átlagos értékelés: Nem értékelt
Pesti üzletünkben: Nincs készleten
Budai üzletünkben: Nincs készleten
Webáruházunk raktárában: Nincs készleten
Ebben az új Jungle Speed verzióban a gyerekeknek az a céljuk, hogy elsőként kapják el a totemet, amikor két azonos csempe jelenik meg. A játék célja az, hogy a játék végére a legtöbb csempét összegyűjtsék. Ez a verzió különbözik a hagyományos Jungle Speedtől, mert elemeit keveri a klasszikus gyermekjáték, a Memory játékból, így tökéletes a fiatalabb gyerekek számára, hogy belevessék magukat a Jungle Speed világába. A játék 36 állatcsempéből és a Jungle Speed totemből áll. A csempék 8 darab majmot, elefántot, zsiráfot és zebrát, valamint 4 oroszlánt tartalmaznak. Az összes csempét az "Emlékező" játékhoz hasonlóan arccal lefelé helyezik el egy rácsban, a totem pedig a rács közepén van elhelyezve. Minden játékos felváltva felfordít egy csempét a rácsban, gondoskodva arról, hogy minden játékos lássa, majd visszahelyezi arccal lefelé eredeti helyére. Amint egy felfordított csempe megegyezik egy korábban felfordított csempével (nem beleértve az oroszlánokat), a játékosok versengenek a totemért. A játékos, aki a leggyorsabb a totemhez, most felfordíthatja a megfelelő megegyező csempét, remélhetőleg emlékezve arra, hol van. Ha sikerül neki, mindkét csempét összegyűjti és elhelyezi maga elé egy kupacba. Ha nem fordítja fel a megfelelő csempét, megfagy, és nem nyúlhat a totemért, amíg a következő körében fel nem olvasztja. Amikor egy játékos felhajt egy oroszlán csempét, a csempét eltávolítják a rácsról, és félre helyezik. Amikor a negyedik oroszlán csempe kerül felfordításra, a játék azonnal véget ér, és az a játékos nyer, aki a legtöbb csempét gyűjtötte össze.

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.