A tündérhercegnők csak akkor vállnak igazi hercegnőkké, ha egy mesebeli palotában élhetnek- ennek felépítése azonban nem gyerekjáték! Össze kell gyűjteni hozzá az értékes kristályokat, le kell győzni a gonosz boszorkákat és meg kell előzni a többi leendő tündérhercegnők, hogy TE rendezhess először bált – ahová remélhetőleg álmaid hercege is eljön. Készen állsz a nagy kihívásra?
Ez a stratégiai kártyajátékleginkább a kisebbeket célozza meg: 5-től 10 éves korignyújt felejthetetlen és megunhatatlan szórakozást. Azonban néhány játék erejéig a felnőttek számára is kifejezetten élvezetes, így nem csak akkor kerül elő, ha a gyermek barátai eljönnek játszani, vagy az osztálykirándulós táskába kell bepakolni (ahová kis mérete miatt ideális). Egyszerre 2-4 játékos élvezheti a palotaépítés örömeit, amelynek megnyeréséhez taktikai érzék, bátorság és némi számtan egyaránt szükséges.
Játékszabályok: Az a tündérhercegnő győz, aki először összegyűjti a saját színű palotájának mind a hat részét. A játék elején a kártyákat összekeverjük, és a játéktér közepére tesszük. Miután eldöntöttük, hogy ki kezd, az adott játékos felhúz egy lapot, majd eldönti, hogy akar-e még húzni, vagy továbbadja a kört az óramutató járása szerint. Nem húzhat új lapot, és tovább kell adnia a kört, ha boszorkány lapot húzott, vagy ha vásárolt (lásd lejjebb). Attól függően, hogy milyen lapot húzott, különböző lehetőségei vannak:
• Ha kastély lapot húzott, és még nincs előtte kastély lap, és más játékos előtt sincs ilyen színű kastély lap, akkor leteszi maga elé – a játékosnak ezt a színű kastélyt kell felépítenie. Ha olyan kastély lapot húzott, amit fel kell építenie, akkor szintén leteszi maga elé. Minden más esetben a húzott kastély lapot a jobb oldalára teszi – ez lesz az ő raktára.
• Ha kristály lapot húzott, azt a bal oldalára teszi, ez lesz az ő kincstára. Bármikor, amikor még tudna húzni, dönthet úgy, hogy három kristály lapot átad egy másik játékosnak, hogy a raktárából elvegyen egy kastély lapot - ekkor a köre véget ér.
• Ha segítő tündér lapot húzott, akkor a bal oldalára teszi, a kincstárba.
• Ha boszorkány lapot húzott, és nincs segítő tündér a kincstárába, akkor három általa választott lapot vissza kell kevernie a pakliba, a boszorkány lapot pedig a pakli mellé kell tennie. Ha van segítő tündére a kincstárban, akkor nem kell visszakevernie három lapot, ám a tündért és a boszorkányt is a pakli mellé kell tennie. Mindkét esetben véget ér a köre.
Amennyiben a pakli elfogyott, úgy a pakli melletti lapokat meg kell keverni és az lesz az új pakli.
Tartozékok: 54 kártya, 1 papírdoboz. Életkor: 5-10 Időtartam: 10-20 perc Játékos szám: 2-4 fő Nyelv: Magyar, Nyelv független
Kiegészítő? |
Nem |
Nyelvfüggőség |
Nyelvfüggetlen (Nem szükséges hozzá nyelvismeret) |
Játszhatod egyedül is? |
Nem |
Gyártó |
Djeco |
Kiadó |
Djeco |
Csapatfelállás |
Vetélkedős |