Iello King of New York: Power Up társasjáték, angol nyelvű
|
Szállítás és átvételi pontok
szállítási mód |
11.999 Ft-ig | 12.000 Ft-tól | szállítási idő* | |
![]() |
GLS futárszolgálat | 890 Ft | 0 Ft | 24 órán belül |
![]() |
GLS csomagpont | 890 Ft | 0 Ft | 24 órán belül |
![]() |
Személyes átvétel szaküzleteinkben | 0 Ft | 0 Ft | 1-3 munkanapon belül |
![]() |
Személyes átvétel debreceni irodánkban | 0 Ft | 0 Ft | 3 munkanapon belül |
* Munkanapokon 12-ig leadott megrendelés esetén. A hét utolsó munkanapján 12-ig leadott megrendelés a következő munkanapon kerül kiszállításra.
A fenti táblázat a raktáron lévő termékekre vonatkozik.
Leírás és Paraméterek
Új szörny, új szabályok, új kártyák - garantáltan felturbózott játékélmény! Ezzel az angol nyelvű kiegészítővel még nagyobb kihívás lesz elfoglalni Tokió vagy New York városát!
2 pakli fejlődés kártya (összesen 112 darab) biztosítja, hogy minél jobban ki tudd aknázni szörnyed erejét és képességeit - és a megszerzésükhöz csak három szívet kell dobnod!
A kiegészítő önmagában nem, csak a King of New York vagy Tokió királya játékkal együtt játszható!
Vélemények
Hasonló termékek
A legendás szamurájok évszázadok óta rendíthetetlenül őrzik a japán falvak békéjét, azonban most iszonyatos rablóbandák fenyegetik őket! Ezt a nehéz helyzetet csak együttes erővel lehet átvészelni! De vajon képesek-e ezt megvalósítani a szamurájok? Elsőre talán reménytelennek tűnik a helyzet, de a legkilátástalanabb pillanatban a szamurájokban feléledhet egy ősi belső láng, ami igazi fenevaddá változtatja a harcosokat! Harcra fel!
A Junior Labirintus társasjáték célja, hogy minden játékos a labirintusban lévő utak eltolásával próbálja elérni a különböző kincseket és összegyűjteni a legtöbbet belőlük. Ügyelniük kell azonban az ellenfelek lépéseire is, hiszen a labiritnust mindenki folyamatosan változtatja az utak és falak mindig máshová kerülnek.
A Talat olyan absztrakt stratégiai játék, melyet kimondottan 3 játékos számára szántak. Minden játékos 9 toronnyal rendelkezik, ezek 3 méretűek és formájúak lehetnek. Az ellenfél tornyának a leütése vagy a saját tornyok átjuttatása az vetélytársa alapvonalán pontot érő lépések! A játék győztes az, aki az elemek keveredésével a legtöbb pontot szerzi!